Generic selectors
همان کلمه
همان موضوع
همان محتوا
Post Type Selectors

ایزو 13485.

ایزو 13485. post thumbnail image

استاندارد ایزو 13485 | گواهینامه ایزو 13485 | iso 13485 | ISO13485:2018 | سیستم مدیریت کیفیت در صنعت تجهیزات پزشکی

مطالب مرتبط

ایزو 13485.ایزو 13485.

۱۳۴۸۵ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت مستقلی است که از سیستم مدیریت کیفیت بین المللی سری ایزو ۹۰۰۰ که برای همگان شناخته شده است گرفته شده است. ایزو ۱۳۴۸۵ برای محیط تولیدی دستگاه های پزشکی با ایزو ۹۰۰۱ که مبتنی بر فرایند است سازگار می باشد ISO 13485 شامل الزاماتی است که تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در سیستم مدیریتی

ارزیابی تامین کنندگان درایزو 13485.ارزیابی تامین کنندگان درایزو 13485.

نحوه مستند سازی ارزیابی تامین کنندگان در ممیزی ایزو 13485 1.    هدف رويه ایزو 13485 هدف از تدوین این رویه تشریح نحوه ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان اقلام مورد نیازشرکت به منظور حصول اطمینان از کارائی آنان در برآورده ساختن خواسته های کیفی از پیش تعیین شده می باشد. 2.   

ایزو 13485.ایزو 13485.

استاندارد ISO 13485  به عنوان استاندارد وابسته به ISO 9001 الزامات سیستم مدیریت کیفیت را در طراحی،توسعه،تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات پزشکی بیان میکند. این استاندارد کلیه خواسته های Good Manufacturing Practices)GMP) را به طور تمام و کمال و بیشتر مورد توجه قرار میدهند. فرایند ممیزی

مشاوره ایزو 13485.مشاوره ایزو 13485.

معیارهای ارزیابی صلاحیت یک شرکت مشاوره ایزو پزشکی مهندس زهابی به عنوان یک مشاور مدیریت فعالیت می کند و آمادگی ارائه خدمات را در زمینه استقرار الزامات انواع استانداردها و مدل های مدیریتی مختلف دارد. دانلود مستندات ایزو 13485 مهندس زهابی گام های زیر را برای مشاوره ایزو و ارتقا

دریافت ایزو 13485.دریافت ایزو 13485.

دانلود ایزو ۱۳۴۸۵ ویرایش ۲۰۱۶ حساسیت اهمیت دریافت ایزو 13485 دستگاه های پزشکی چون از لحاظ مصرف با حساسیت بالایی استفاده می شوند.و همچنین چون با جان انسان ها سروکار دارند. و در شرایطی که دستگاه های پزشکی هنگامی که به صورت نامنطبق آماده می شوند و می توانند وضعیت

مدت اعتبار گواهینامه ایزو 13485.مدت اعتبار گواهینامه ایزو 13485.

استاندارد های ایزو چه نوع استانداردهایی هستند؟ با توجه به رقابت بالایی که در بین شرکت های مختلف دنیا به وجود آمده و هر کدام بنا بر ادعایی اذعان برتری نسبت به دیگر شرکت ها را از نظر ارائه محصولات خود دارد نیاز به ابزاری احساس شد تا بتواند با