برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

اخذ مجوز تجهیزات پزشکی

با این اصطلاح DME که طیف گسترده ای از دستگاه ها را پوشش می دهد ، از صندلی های چرخدار گرفته تا چنگالها گرفته تا کاتترها ، همیشه ممکن است برای مشاغل مشخص نباشد که آیا آنها به منظور تهیه تجهیزات پزشکی نیاز به مجوز در یک کشور مشارکت دارند.

بیشتر تجهیزات پزشکی با دوام شامل مواردی است که:

در درجه اول برای خدمت به منظور پزشکی استفاده می شود
توسط پزشک دستور داده یا تجویز می شود
قابل استفاده مجدد هستند
می توان بارها و بارها استفاده کرد
قادر به استفاده در داخل خانه هستند

برای کمک به یادگیری چگونگی تبدیل شدن به یک تامین کننده DME برای زهابی ، ما این راهنمای گام به گام را در زیر برای یادگیری اصول اولیه تهیه کرده ایم.

تنظیم مشاغل ارائه دهنده تجهیزات پزشکی بادوام (DME) یا تجهیزات پزشکی خانگی (HME) به انواع تجهیزات و همچنین صلاحیت آن بستگی دارد. از آنجا که اصطلاح DME طیف وسیعی از دستگاهها را شامل می شود ، از عصا گرفته تا سوند تا صندلی های چرخدار گرفته تا مانیتور قند خون ، ممکن است همیشه برای مشاغل مشخص نباشد که آیا آنها باید در یک کشور خاص دارای مجوز باشند. علاوه بر این ، مجوزهای اضافی ممکن است برای انواع خاصی از تجهیزات مورد نیاز باشد (به عنوان مثال ، مجوز داروسازی برای دستگاههای مرتبط با اکسیژن). زهابی روند تعیین و اخذ مجوزهای مناسب DME را برای تجارت DME شما ساده تر می کند. ما تحقیقات جامعی در مورد نیازهای مجوز تجهیزات پزشکی پایدار (DME) ارائه می دهیم ، و بسته های کاربردی بدون خطا را تهیه می کنیم ، تاخیرهای وقت گیر و پرهزینه را به حداقل می رسانیم.

اگر قصد تأسیس یک شرکت تأمین پزشکی را دارید ، شروع کنید:

انجام تحقیق برای تصمیم گیری در مورد محصولاتی که قصد فروش آنها را دارید. …
بودجه لازم را برای شروع کار خود پیدا کنید. …
تجارت خود را ثبت کنید. …
یک فضای اداری یا انبار پیدا کنید. …
یک تولید کننده یا توزیع کننده محصولات پزشکی را جستجو کنید