اخذ ایزو 13485

اخذ ایزو ۱۳۴۸۵ – صدور ایزو ۱۳۴۸۵ – دریافت ایزو ۱۳۴۸۵

جهت اخذ ایزو ۱۳۴۸۵ ( دریافت ایزو ۱۳۴۸۵ – صدور ایزو ۱۳۴۸۵ ) می توانید از طریق مشاوره استاندارد زهابی اقدام به توسعه کیفیت در سازمان خود نمایید. گروه زهابی برترین مرکز جهت اخذ ایزو ۱۳۴۸۵ ( دریافت ایزو ۱۳۴۸۵ – صدور ایزو ۱۳۴۸۵ ) در کشور می باشد

برای اخذ گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵ ( دریافت مستندات ایزو ۱۳۴۸۵ – متن استاندارد ایزو ۱۳۴۸۵ ) از طریق تماس با ما درخواست گواهینامه در همین صفحه اقدام نمایید همچنین می توانید برای اخذ ایزو ۱۳۴۸۵ ( دریافت ایزو ۱۳۴۸۵ – صدور ایزو ۱۳۴۸۵ ) از طریق این لینک درخواست خود را به صورت سریع ثبت کنید

روش گرفتن ایزو 13485

یکی از نکاتی که هنگام گرفتن ایزو 13485 باید به آن توجه کنید این است که این استاندارد نیز مانند سایر استانداردهای ISO، هر پنج سال یکبار مورد بازبینی قرار می گیرد. در حال حاضر ISO 13485:2016 آخرین و بروزترین نسخه این استاندارد است که با در نظر گرفتن مواردی همچون تغییرات در تکنولوژی و الزامات و انتظارات نظارتی طراحی شده است. نسخه جدید بیشترین تاکید و تمرکز خود را روی مدیریت ریسک و تصمیم‌گیری های مبتنی بر ریسک و همچنین تغییرات مربوط به افزایش الزامات نظارتی برای سازمان‌های تامین کننده قرار داده است.

برای گرفتن ایزو 13485، لازم است ابتدا مستندات سازمانی ایزو 13485 و مراحل پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 13485 یا ISO 13485 را اجرا نمایید. سپس سازمان صدور گواهینامه مربوطه، عملکرد موسسه شما را بر اساس آخرین نسخه الزامات ISO 13485 مورد بررسی قرار میدهد. در صورتی عملکرد شما با موفقیت تایید شود، این سازمان گواهینامه ISO 13485 را برای شما صادر خواهد کرد. صدور این گواهینامه تا سه سال اعتبار دارد و پس از آن برای تایید مجدد گواهینامه، لازم است بار دیگر عملکرد موسسه شما توسط مراجع ذیصلاح مورد تایید واقع شود.

ISO 13485 یا ایزو 13485مبنایی عملی برای تولیدکنندگان برای رسیدگی به مقررات و مسئولیت ها و همچنین نشان دادن تعهد خود به ایمنی و کیفیت فراهم می کند. به عنوان یک استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، این استاندارد مختص محصول نیست، بلکه فرآیندهای مربوط به تولید دستگاه‌های پزشکی و خدمات مرتبط را در بر می‌گیرد.

ایزو 13485

0
2 بازدید ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
گروه استاندارد زهابی