روش اجرایی ایزو 13485

 پیاده سازی استاندارد بین المللی ایزو ۱۳۴۸۵

چگونه ایزو ۱۳۴۸۵ را پیاده کنیم؟ 

برای پیادسازی روش اجرایی استاندارد بین المللی و توسعه کیفیت در ایزو ۱۳۴۸۵ در ابتدا بایستی چند نفر را به عنوان مسئولین فنی و مشاور ایزو 13485 معرفی نمایید. این افرد نماینده در پیاده سازی ایزو ۱۳۴۸۵ خواهد بود.

این افرد از طریق تعامل فرآیند ها و واحد های، شرکت خدمات روش اجرایی توسعه کیفیت ایزو ۱۳۴۸۵ را اجرا و یا بر پیاده سازی ایزو 13485 آن نظارت می نماید

برای پیاده سازی صحیح و موثر استاندارد بین المللی روش اجرایی ایزو ۱۳۴۸۵ از مدیران و مسئولین فرایندها در سلسله جلسات مشترک دعوت به عمل آورید.

نیاز است در اولین جلسه ایزو 13485 از سلسله جلسات آموزشی، مسئولین فرایندها نسبت به مفاهیم اولیه استاندارد بین المللی ایزو ۱۳۴۸۵ آگاهی یابند بعد از برگزاری این مشترک فرآیند یک نفر به‌عنوان مسئول ایزو و یا مسئول الزامات در آن واحد معرفی گردد.

ISO 13485 یا ایزو 13485مبنایی عملی برای تولیدکنندگان برای رسیدگی به مقررات و مسئولیت ها و همچنین نشان دادن تعهد خود به ایمنی و کیفیت فراهم می کند. به عنوان یک استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، این استاندارد مختص محصول نیست، بلکه فرآیندهای مربوط به تولید دستگاه‌های پزشکی و خدمات مرتبط را در بر می‌گیرد.

ایزو 13485

0
16 بازدید ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
گروه استاندارد زهابی